OBICEIURI,TRADIŢIE,DIVERSITATE, SIMILITUDINI/ CUSTOMS, TRADITION, DIVERSITY, SIMILARITY
3. FELICITĂRI DE CRĂCIUN/ CHRISTMAS CARD
Activitatea s-a derulat în luna decembrie şi a a constituit un real prilej de a
acorda elevilor noştri posibilitatea de a-şi pune în evidenţă talentul,
imaginaţia, creativitatea, abilităţile lingvistice şi practice.
Fiecare clasă participantă a realizat propria expoziţie de felicitări. S-au selectat câte trei felicitări pe clasă, ţinându-se cont de atât de originalitatea şi calitatea produsului, cât şi de mesajul redactat în limba engleză. Aproximativ 20 de felicitări au fost expediate de şcoala nostră fiecărui partener de proiect. Conform tematicii şi protocolului proiectului, partenerii vor expedia materiale realizate de elevii lor. Schimbul de materiale- felicitări şi mesaje- poate constitui cea mai elocventă ,,imagine a diversităţii sărbătorilor de iarnă" în Europa. Elevii au comunicat cu partenerii de proiect, în mod tradiţional.
Expoziţia de felicitări de
Craciun a cuprins cele mai reuşite materiale confecţionate
de elevii nostri prin diferite tehnici de lucru. Mesajul a fost scris în limba
engleză.
2. MÂNCARE TRADIŢIONALĂ
ROMÂNEASCĂ/ROMANIAN TRADITIONAL FOOD
ROMANIAN TRADITIONAL FOOD este o carte de bucate cu mâncăruri tradiţionale prezentate în limba engleză în care
pot fi lecturate 10 reţete culinare, ingredientele lor şi imaginea produsului finit. La
final, cartea prezintă imagini din activităţile la clasă în care elevi şi
profesori au discutat despre asemănările sau deosebirile existente în bucătăriile europene, în special ale partenerilor de proiect,şi s-a
organizat o expoziţie de preparate tradiţionale româneşti.
1. IUBIM ŞI PROTEJĂM NATURA
În fiecare an, la începutul lunii aprilie, elevii şcolii noastre participă la activităţi de ecologizare şi plantare de copaci (în curtea şcolii sau în oraş).
1. IUBIM ŞI PROTEJĂM NATURA
În fiecare an, la începutul lunii aprilie, elevii şcolii noastre participă la activităţi de ecologizare şi plantare de copaci (în curtea şcolii sau în oraş).
0 comentarii: